Wednesday 19 October 2011

soalnya Hatiiii

salam....
soalnya hati sukar nak dimengertikan...."selagi ku terdaya tok setia aku cuba"...pelikkan sorg wanita nieyh??huhu...perasaan bkn boleh paksa kan...adoyaiii...klu boleh kucuci rasa nie...dah lama dah letak dlm washing machine..tp sbb soal hati sukar dimengertilah jd cmnie kan...huhu...masih setia pd yg tak sudi...tahu...tp kenapa nak buat gakkan ...degilnya..........setia sebuah pengorbanan...smaada terluka atau gembira.... tahu dah tapi nak jugak...adoyaiiii....

ada yg cuba mengetok selain dia..tp ku pilih tidak membuka pintu..aih...degilnya...entah2x yg ku tggu bkn untuk aku,,,jd cmner???tahu...tp nak jgak buat...adoiiii...

dear hati.....sbrlah..tggu jodoh yg tertulis di Luh Mahfudz untukmu....berdoa...tautan hati antara kta...jgn kejar....pergi,,,,jgn gangguuu.........bertahanlah...jika ia benar untukmu...sejauh mana pun kta terpisah pasti bertaut jua atas jln Allah...andai bkn jodoh kta, aku redha....jika kta inginkan cinta hamba yg mencintai Allah...mohonlah pada pemilik Cinta Rabb Izzati...
 Ketika awak menyakiti saya macam mana sekalipun.. sy membuka lebar-lebar pintu maaf utkmu…Ketika awak memerlukan doa seseorang utk kebahagiaan awak..saya yg setia di hati dan mengingatkan awak pd setiap bisikan doa saya..dan saya sentiasa tersenyum utk kebahagiaan awak..awak tanya pd saya " kenapa awak terlalu baik pd saya "..Jawab saya " Allah tlh hantar saya utk awak , Jika Allah yang meminta saya utk mencintai awak…Dan saya melakukannya, dgn izin Allah dan semoga hanya kerana Allah…."

Lestary kasih cahaya fikiranku

No comments:

Post a Comment